Personlig och professionell telefonpassning och svarstjänst
Självklart är det bäst om du själv kan svara, men om du inte kan, vill eller hinner så är Aktiv Telefonist verkligen en bra lösning.

Missa inga samtal
När vi frågar våra kunder om eller hur de vill utveckla sin telefoni får vi i bland svaret: “Om ni skulle kunna svara i telefon också vore det bra”. Därför har vi i samarbete med redan etablerade iTell tagit fram en tjänst som vi kallar Aktiv Telefonist. Det är telefonpassning som de företag som är kunder hos Weblink IP Phone kan lägga till som extra tjänst.

Välj Bas om du får färre än 1000 samtal per månad. För fler än 1000 samtal per månad är Plus mest kostnadseffektivt.

Vad ingår i tjänsten:

  • Personlig flerspråkig telefonist (svenska, danska, norska, finska och engelska) samt ett team specialiserat inom branschområdet.
  • Möjlighet att filtrera bort samtal från t.ex. telefonförsäljare.
  • Informations- och hänvisningssystem iOnline med tillhörande App.
  • Obegränsat antal meddelanden (SMS, Fax och mail).
  • Öppettider vardagar 06:45-18:00.
  • Valfri välkomstfras.
  • Valfritt nattmeddelande utöver öppettider (möjlighet finns för vidarekoppling till externt nummer t.ex. jour).
  • Kvalitetskontroll sker månadsvis samt kunduppföljning två gånger per år (hur tjänsten upplevs och kan förbättras).
  • Tillgång till dygnet runt-hantering finns som tillval utöver ordinarie öppettider.

    Systemintegration
    Integrationer medför en förbättrad status om närvaro och frånvaro till kund samt minimerar att hänvisningar behöver noteras i flera system. Integration mot följande system är möjlig: Outlook, Office 365 och Google Calender